Hoe val je 14 kilo af in 28 dagen?

Hoe val je 14 kilo af in 28 dagen?

Gewichtsverlies kan een grote uitdaging lijken maar met doorzettingsvermogen kom je er wel, 14 kilo in 28 dagen kan degelijk wel. Afvallen is onder meer 70% gezonde voeding en 30% sporten, Dus wekelijks sporten en gezond eten doet je goed!

Eten doen we om energie binnen te krijgen , die hebben we nodig om te kunnen bewegen en overleven. Via koolhydraten , eiwitten en vetten kunnen we energie binnenkrijgen. Elk energiebron word in je lichaam verteerd op een hele andere manier

  • Je wilt 14 kilo kwijtraken in 28 dagen .¬†Dat is jou doelstelling , Je kunt om het makkelijker te maken een minidoelstelling opstellen en zeggen: ik val 7 kilo per 2 weken af of als dat nog te ingewikkeld¬†is: ik val 3,5 kilo per week af want 7 kilo per 2 weken afvallen is voor de mensen die 14 kilo in 28 dagen ingewikkeld vinden wat gemakkelijker.
  • Mis geen maaltijden. Maaltijden overslaan maakt het voor je lichaam lastiger om gewicht te verliezen. Je kunt beter 4-5 kleine maaltijden per dag nemen , en niet eten voor het slapen gaan
  • Veel mensen raken de hoop kwijt als ze niet gelijk de gewenste cijfers op de weegschaal zien. Onthoud: spieren wegen meer dan vet, en hoewel het erop lijkt dat je geen gewicht verliest doe je dat toch wel. Je ontdoet je van ongewenst vet en vervangt dit door droge spieren. En hoe meer spieren je krijgt, des te meer calorieen je verbrand. Probeer jezelf liever meer te meten dan te wegen. Meet de gebieden met veel vet 1 keer per maand.
  • Zodra je het geprobeerd hebt kun je met trots zeggen dat je geslaagd bent. Daar mag je echt trots op zijn want er zijn niet veel mensen die dit echt kunnen zeggen en het menen. Hoop dat de mensen die het willen proberen wat aan mijn tips hebben gehad en hun doelen hebben behaald.
  • zie voor meer info over gezonde voeding op voedingcentrum.nl
Reageren is niet mogelijk.